Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 366 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
415 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu je 384 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Vánoce ve skotské vesničce
Na Skotské vysočině existuje rezort, kde se dají slavit Vánoce po celý rok. Výzdobu má na starosti lektorka výtvarných kurzů Holliday, která tam i bydlí a Vánoce jednoduše miluje. Jenže majitel se rozhodne chátrající areál prodat. Vážný zájem projeví Damon, který má na rezort ty nejhorší vzpomínky, a proto z něj chce udělat moderní hotel. Holliday jeho plány prokoukne a snaží se mu zprvu pobyt znepříjemnit. Když neuspěje, ve spolupráci se svými kolegy a přáteli naopak udělá vše pro to, aby Damonovi rezort přirostl k srdci takový, jaký je. Zamiluje si Damon i Holliday?