Kapitoly z korpusové versologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 156 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kapitoly z korpusové versologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kapitoly z korpusové versologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kapitoly z korpusové versologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kapitoly z korpusové versologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kapitoly z korpusové versologie jsou výstupem dlouhodobého projektu zaměřeného na výzkum českého verše 19. století a navazuje na práce Miroslava Červenky a Květy Sgallové. Kromě analýzy vybraných rytmických charakteristik a jejich spojitosti s dobovými poetikami je pozornost věnována komplexní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kapitoly z korpusové versologie je 170 Kč

Výběr knih autorů Robert Kolár , Petr Plecháč

Zobrazit všechny knihy autora Robert Kolár, Petr Plecháč
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Na plnou hubu - Parádní desetiletí ve formuli 1
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.