Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standardů IFRS

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 639 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standardů IFRS koupíte na Albatros
Albatros
639 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standardů IFRS koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
712 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Cílem knihy je pomoci nejširší veřejnosti porozumět logice mezinárodních standardů účetního výkaznictví a usnadnit výkladem i praktickými příklady studium i následnou aplikace těchto standardů v praxi.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standardů IFRS je 675 Kč

Výběr knih autora Dana Dvořáková

Zobrazit všechny knihy autora Dana Dvořáková
Výběr knih vydavatele Management Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Management Press
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“