Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer’s Business

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 880 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer’s Business koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
880 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Helps you understand consumer psychology to drive profits and growth. This title explains how consumers perceive services and shows you how toenhance the customer experience - every time. It identifies and demystifies the psychological triggers behind customer behavior.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Richard Chase , Sriram Dasu

Zobrazit všechny knihy autora Richard Chase, Sriram Dasu
Výběr knih vydavatele McGraw-Hill Education - Europe

Zobrazit všechny knihy vydavatele McGraw-Hill Education - Europe
Naše tipy


Knihkupectví s vůní koláčků
Prosluněné letní dny v přímořském městečku Dream Harbor plynou stejně pokojně jako Hazelin život. Zanedlouho jí bude třicet a už od střední pracuje v útulném knihkupectví proslulém nejenom knihami, ale také lahodnými skořicovými koláčky. Poklidný život se jí však obrátí naruby, když v jedné z knih objeví záhadný vzkaz. A zanedlouho se začnou objevovat další. Hazel se rozhodne vydat po stopě indicií a obrátí se o pomoc na Noaha, pohledného majitele místní turistické kanceláře. A zatímco pátrají po autorovi podivných vzkazů a užívají si léta, jejich vzájemná přitažlivost se postupně mění v něco hlubšího. Je ale možné, aby se notorický svůdník změnil?