100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Známé pohádky ve zkrácené verziJsou pro vás pohádky, které čtete svým dětem, příliš dlouhé? Usínáte u nich sami, dřív než drak osvobodí princeznu? Nebo chtějí děti vědět, jak to dopadlo se Smolíčkem, a vy máte ještě spoustu jiné práce? Právě vám je určená knížka 100 nejznámějších pohádek pro…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 nejznámějších pohádek pro unavené rodiče, 2. vydání je 256 Kč

Výběr knih autora kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Knihkupectví s vůní koláčků
Prosluněné letní dny v přímořském městečku Dream Harbor plynou stejně pokojně jako Hazelin život. Zanedlouho jí bude třicet a už od střední pracuje v útulném knihkupectví proslulém nejenom knihami, ale také lahodnými skořicovými koláčky. Poklidný život se jí však obrátí naruby, když v jedné z knih objeví záhadný vzkaz. A zanedlouho se začnou objevovat další. Hazel se rozhodne vydat po stopě indicií a obrátí se o pomoc na Noaha, pohledného majitele místní turistické kanceláře. A zatímco pátrají po autorovi podivných vzkazů a užívají si léta, jejich vzájemná přitažlivost se postupně mění v něco hlubšího. Je ale možné, aby se notorický svůdník změnil?