Život podle Lucie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 40 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Život podle Lucie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
40 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život podle Lucie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Život podle Lucie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život podle Lucie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Držitelka ocenění Blogerka roku vzpomíná na své dětství, aby popsala paradoxy své dospělosti.Krátce po maturitě se tahle rodačka z malé jihočeské vesnice vdává za holandského učitele a vědce, stěhuje se s ním do italské Florencie a doprovází ho napříč Evropou – Ruskem, Bulharskem, Gruzií… Do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Život podle Lucie je 198 Kč

Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“