Za slovem - Rozhovor s Bohumilou Grögerovou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Za slovem - Rozhovor s Bohumilou Grögerovou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za slovem - Rozhovor s Bohumilou Grögerovou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za slovem - Rozhovor s Bohumilou Grögerovou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za slovem - Rozhovor s Bohumilou Grögerovou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Není skladem

Za slovem - Rozhovor s Bohumilou Grögerovou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knižní rozhovor s nestorkou české vizuální poezie Bohumilou Grögerovou (1921–2014) nazvaný Za slovem vedla ještě před autorčinou smrtí grafická designérka Barbora Toman Tylová. Interview poodkrývá myšlenkové zázemí, z něhož vyrůstá život a dílo autorky, která zanechala nesmazatelnou stopu v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Za slovem - Rozhovor s Bohumilou Grögerovou je 283 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Barbora Toman Tylová, Bohumila Grögerová
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.