Ways of Drawing: Artists’ Perspectives and Practices

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Ways of Drawing: Artists’ Perspectives and Practices aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
A lavishly illustrated collection of essays on drawing as a vital intellectual, artistic and life practice, by the artists of the Royal Drawing School. Drawing is among the most profound ways of engaging with the world. It is absorbing, instinctive – a way not just of seeing, but of…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Julian Bell, Julia Balchin, Claudia Tobin
Výběr knih vydavatele Thames & Hudson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Thames & Hudson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.