Warren Trinásty a šepkajúci les

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Warren Trinásty a šepkajúci les koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Warren Trinásty a šepkajúci les koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Není skladem

Warren Trinásty a šepkajúci les koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Warren Trinásty a šepkajúci les koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Warren Trinásty je späť!Titul je dostupný aj v kolekcii za skvelú cenu!Warren a jeho slávny „cestujúci hotel“ vozí hostí na potulkách vidiekom. Keď ich však neočakávaná havária zavedie do nebezpečného lesa, Warren sa stretáva zoči-voči s nebezpečným dvojníkom – zlomyseľným „Worrinom“, ktorý je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Warren Trinásty a šepkajúci les je 278 Kč

Výběr knih autora Tania del Rio

Zobrazit všechny knihy autora Tania del Rio
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Na plnou hubu - Parádní desetiletí ve formuli 1
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.