Vývojové tendence velkých podniků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 392 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vývojové tendence velkých podniků koupíte na Knihy.cz
Knihy.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vývojové tendence velkých podniků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
400 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Vývojové tendence velkých podniků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autoři publikace Vývojové tendence velkých podniků hledají odpověď na vybrané aktuální otázky, které přináší současný vývoj podnikové sféry. Celkový koncept publikace i její závěry se opírají o rozsáhlý teoretický i empirický výzkum. Publikace se zabývá např. institucionálním prostředím…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vývojové tendence velkých podniků je 400 Kč

Výběr knih autora Miroslav Hučka

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Hučka
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“