Výroky 3. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Výroky 3. díl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výroky 3. díl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výroky 3. díl koupíte na Knihy.cz
Knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výroky 3. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Výroky 3. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Výroky 3. díl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Závěrečný díl řady Výroků od autora Jiřího Vacka určených ke každodenní kontemplaci, uvnitřnění a meditaci. I tento díl je utříděn tematicky, což usnadňuje orientaci, jak při nahodilé četbě, tak při souvislém studiu.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Výroky 3. díl je 210 Kč

Výběr knih autora Jiří Vacek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Vacek
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“