Vyhraj vojnu v mysli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vyhraj vojnu v mysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vyhraj vojnu v mysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyhraj vojnu v mysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Každý z nás sa už pokúšal zbaviť sa zlozvykov a zlých myšlienkových pochodov, väčšinou však neúspešne. Craig Groeschel ponúka praktické rady a biblický pohľad do tejto kľúčovej témy, ktorá vo veľkej miere rozhoduje o kvalite nášho života. Vychádza z Písma, ale aj z najnovších vedeckých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vyhraj vojnu v mysli je 259 Kč

Výběr knih autora Craig Groeschel

Zobrazit všechny knihy autora Craig Groeschel
Výběr knih vydavatele Slovo života international

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovo života international
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“