Vengeance of the Pirate Queen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vengeance of the Pirate Queen koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Vengeance of the Pirate Queen koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Vengeance of the Pirate Queen koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
382 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Vengeance of the Pirate Queen koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Vengeance of the Pirate Queen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis

You can't be afraid of the dark when you're the monster lurking in the shadows.Eighteen-year-old Sorinda is a deadly assassin with a reputation to match. But her latest assignment is like no other. The pirate queen, Alosa, has tasked her with captaining a handpicked crew on a dangerous…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vengeance of the Pirate Queen je 374 Kč

Výběr knih autora Tricia Levenseller

Zobrazit všechny knihy autora Tricia Levenseller
Výběr knih vydavatele Pushkin Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pushkin Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.