Vatikán a německý nacismus 1923-1945

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vatikán a německý nacismus 1923-1945 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vatikán a německý nacismus 1923-1945 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vatikán a německý nacismus 1923-1945 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vatikán a německý nacismus 1923-1945 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vatikán a německý nacismus 1923-1945 - Šmíd Marek. Monografie přibližuje diplomatické styky Svatého stolce a německého nacismu v letech 1923–1945, tedy v období od Hitlerova pivnicového puče v listopadu 1923 do konce druhé světové války v Evropě v květnu 1945. V kontextu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vatikán a německý nacismus 1923-1945 je 296 Kč

Výběr knih autora Marek Šmíd

Zobrazit všechny knihy autora Marek Šmíd
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Na plnou hubu - Parádní desetiletí ve formuli 1
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.