V Caracasu bude nejspíš stále tma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V Caracasu bude nejspíš stále tma koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V Caracasu bude nejspíš stále tma koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V Caracasu bude nejspíš stále tma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
V Caracasu bude nejspíš stále tma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: V Caracasu bude nejspíš stále tma - Sainz Borgo Karina. Napínavý, komorní příběh začíná pohřbem matky, s níž hlavní hrdinka Adelaida prožila celý život a ke které ji pojila silná citová vazba. Svobodná, bezdětná, osamělá čtyřicátnice je náhle úplně sama. Ke všemu ji z jejího bytu i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V Caracasu bude nejspíš stále tma je 243 Kč

Výběr knih autora Karina Borgo Sainz

Zobrazit všechny knihy autora Karina Borgo Sainz
Výběr knih vydavatele Odeon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Odeon
Naše tipy


Na plnou hubu - Parádní desetiletí ve formuli 1
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.