Ukaž, co děláš!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 253 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ukaž, co děláš! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukaž, co děláš! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ukaž, co děláš! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukaž, co děláš! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukaž, co děláš! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukaž, co děláš! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
10 způsobů, jak se dělit o svou kreativitu a nechat se objevit.Byl-li bestseller Kraď jako umělec o vypůjčování si vlivu druhých, tato knížka učí, jak ovlivňovat druhé, aby si půjčovali od vás. Klíčem je proces, nikoli produkt. Sdílejte něco malého každý den (ale nezměňte se v lidský spam).…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ukaž, co děláš! je 297 Kč

Výběr knih autora Austin Kleon

Zobrazit všechny knihy autora Austin Kleon
Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Knihkupectví s vůní koláčků
Prosluněné letní dny v přímořském městečku Dream Harbor plynou stejně pokojně jako Hazelin život. Zanedlouho jí bude třicet a už od střední pracuje v útulném knihkupectví proslulém nejenom knihami, ale také lahodnými skořicovými koláčky. Poklidný život se jí však obrátí naruby, když v jedné z knih objeví záhadný vzkaz. A zanedlouho se začnou objevovat další. Hazel se rozhodne vydat po stopě indicií a obrátí se o pomoc na Noaha, pohledného majitele místní turistické kanceláře. A zatímco pátrají po autorovi podivných vzkazů a užívají si léta, jejich vzájemná přitažlivost se postupně mění v něco hlubšího. Je ale možné, aby se notorický svůdník změnil?