Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 424 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
An exclusive special edition of the global bestselling phenomenonThis is the story of Sam and Sadie. It's not a romance, but it is about love. When Sam catches sight of Sadie at a crowded train station one morning he is catapulted straight back to childhood, and the hours they spent immersed in…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow je 480 Kč

Výběr knih autora Gabrielle Zevinová

Zobrazit všechny knihy autora Gabrielle Zevinová
Výběr knih vydavatele Vintage Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage Publishing
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“