Tiger Time 3: Activity Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tiger Time 3: Activity Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Tiger Time 3: Activity Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem

Tiger Time 3: Activity Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Tiger Time 3: Activity Book - Read Carol. The Activity Book offers further skills practice by complementing the Student's Book and provides activities that support mixed-ability classes. Children's literacy skills are developed throughout, while key language is learned and reinforced…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tiger Time 3: Activity Book je 288 Kč

Výběr knih autora Carol Read

Zobrazit všechny knihy autora Carol Read
Výběr knih vydavatele Macmillan Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Education
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“