Through the Prism: Untold rock stories from the Hipgnosis archive

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 886 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Through the Prism: Untold rock stories from the Hipgnosis archive koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Through the Prism: Untold rock stories from the Hipgnosis archive koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
941 Kč
Není skladem

Krátký popis
Intriguing stories of creative endeavour, volatile relationships, excessive lifestyles and bizarre events from the world of rock, as told by Hipgnosis co-founder, creative designer, photographer and filmmaker Aubrey Powell Founded in 1968 by Aubrey “Po” Powell, Storm Thorgerson and Peter…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Through the Prism: Untold rock stories from the Hipgnosis archive je 913 Kč

Výběr knih vydavatele Thames & Hudson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Thames & Hudson
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“