This Other London

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu This Other London aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Join John Rogers as he ventures out into an uncharted London like a redbrick Indiana Jones in search of the lost meaning of our metropolitan existence. Nursing two reluctant knees and a can of Stella, he perambulates through the seasons seeking adventure in our cityÂ’s remote and forgotten…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora John Rogers

Zobrazit všechny knihy autora John Rogers
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.