The History of Middle-earth: Part 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The History of Middle-earth: Part 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 433 Kč
Není skladem

Krátký popis

A new one-volume edition of the final three books in The History of Middle-earth - designed to perfectly complement Parts I & II. J.R.R. Tolkien is famous the world over for his unique literary creation, exemplified in The Hobbit, The Lord of the Rings and The Silmarillion. What is less well…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora John Ronald Reuel Tolkien

Zobrazit všechny knihy autora John Ronald Reuel Tolkien
Výběr knih vydavatele Harper Collins UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.