Summer at the Santorini Bookshop

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Summer at the Santorini Bookshop koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Summer at the Santorini Bookshop koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Summer at the Santorini Bookshop koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis

Don't miss the new novel from the Kindle bestselling author of The Little Venice Bookshop! *** A Greek island holiday. A fake-dating pact. A chance at true love? After losing her job as a book scout, hopeless romantic Evie needs a fresh start. So when she hears that her eccentric grandmother…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Summer at the Santorini Bookshop je 237 Kč

Výběr knih autora Rebecca Raisin

Zobrazit všechny knihy autora Rebecca Raisin
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.