Studie v šarlatové

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Studie v šarlatové koupíte na Knihy.cz
Knihy.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Studie v šarlatové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Studie v šarlatové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Studie v šarlatové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Traduje se, že Sir Arthur Conan Doyle (1859-1930) začal literárně tvořit ve volných chvílích, kdy čekal na pacienty ve své ordinaci. Jestli pak při vyšetření používal i deduktivní metodu, kterou proslavil ve svých detektivních příbězích, to se již neví. Ví se však, že právě tuto metodu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Studie v šarlatové je 196 Kč

Výběr knih autora Arthur Conan Doyle

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Conan Doyle
Výběr knih vydavatele Radioservis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Radioservis
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“