Středomoří

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Středomoří koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Středomoří koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Středomoří koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Středomoří koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Středomoří koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis

Tři postavy našly autora a hledají příběhy. Rozverná Magdaléna, ryšavý Antonio a bezejmenný vypravěč, kterému není radno říkat Nikdo. Mohli byste totiž dopadnout jako obr Polyfémos. Nebezpečná dobrodružství. Exotické dálavy. Osudové lásky. Ultimi Romantici! Amore per Tutti!!!



Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Středomoří je 215 Kč

Výběr knih autora Petr Šmíd

Zobrazit všechny knihy autora Petr Šmíd
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“