Štěstí si tě najde

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Štěstí si tě najde koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí si tě najde koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí si tě najde koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štěstí si tě najde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Štěstí si tě najde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Není skladem

Štěstí si tě najde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Není skladem

Štěstí si tě najde koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
281 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kate se těší, že konečně začne cestovat. Nečekaně se však musí postarat o třináctiletou Tilly, dceru svého exmanžela. Tilly zase není nadšená, že skončila v nějakém zapadákově.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Štěstí si tě najde je 288 Kč

Výběr knih autora Barbara Hannay

Zobrazit všechny knihy autora Barbara Hannay
Výběr knih vydavatele Alpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpress
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.