Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
576 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
576 Kč
Není skladem

Krátký popis
Z obsahu : Kapitola 1 - prečo je potrebné hodnotiť spokojnosť zákazníkaKapitola 2 – Spokojnosť zákazníka ako veličina efektívnosti pre marketingKapitola 3 – Predstavenie výskumu, výber vzorky, spätná väzba na zákazníkov ...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) je 576 Kč

Výběr knih autora Alexander Mateides

Zobrazit všechny knihy autora Alexander Mateides
Výběr knih vydavatele Epos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epos
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“