Sociální nevědomí u osob, skupin a společností - 3.díl: Základová matrix – nové pohledy a přístupy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 274 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sociální nevědomí u osob, skupin a společností - 3.díl: Základová matrix – nové pohledy a přístupy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sociální nevědomí u osob, skupin a společností - 3.díl: Základová matrix – nové pohledy a přístupy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sociální nevědomí u osob, skupin a společností - 3.díl: Základová matrix – nové pohledy a přístupy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Sociální nevědomí III - porozumění pro události dějin i pro vztahy mezi lidmi, v malé skupině i velké společnosti: nový, zajímavý pohled poskytuje mladá disciplína - skupinová analýza. Zde je třetí díl úspěšné řady v českém překladu. Vhodné jako příručka i jako potěšení z chytré četby.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sociální nevědomí u osob, skupin a společností - 3.díl: Základová matrix – nové pohledy a přístupy je 283 Kč

Výběr knih autora Earl Hopper

Zobrazit všechny knihy autora Earl Hopper
Výběr knih vydavatele Irene

Zobrazit všechny knihy vydavatele Irene
Naše tipy


Knihkupectví s vůní koláčků
Prosluněné letní dny v přímořském městečku Dream Harbor plynou stejně pokojně jako Hazelin život. Zanedlouho jí bude třicet a už od střední pracuje v útulném knihkupectví proslulém nejenom knihami, ale také lahodnými skořicovými koláčky. Poklidný život se jí však obrátí naruby, když v jedné z knih objeví záhadný vzkaz. A zanedlouho se začnou objevovat další. Hazel se rozhodne vydat po stopě indicií a obrátí se o pomoc na Noaha, pohledného majitele místní turistické kanceláře. A zatímco pátrají po autorovi podivných vzkazů a užívají si léta, jejich vzájemná přitažlivost se postupně mění v něco hlubšího. Je ale možné, aby se notorický svůdník změnil?