Smiechom k lepšiemu manželstvu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smiechom k lepšiemu manželstvu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Smiechom k lepšiemu manželstvu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

Smiechom k lepšiemu manželstvu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smiechom k lepšiemu manželstvu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smiechom k lepšiemu manželstvu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
S humorom o vážnych veciach. Táto kniha napriek svojmu názvu nehovorí o blahodarných účinkoch smiechu na manželstvo, ani to nie je zbierka vtipných príhod o manželstve. Táto práca vychádza zo seminára, ktorý s názvom „Smiechom k lepšiemu manželstvu“ ponúkam tým, ktorí sú ochotní vynaložiť…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smiechom k lepšiemu manželstvu je 303 Kč

Výběr knih vydavatele Porta Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Porta Libri
Naše tipy


Na plnou hubu - Parádní desetiletí ve formuli 1
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.