Slovo za slovem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slovo za slovem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovo za slovem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovo za slovem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Slovo za slovem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Slovo za slovem; Autor: Světlíková Jitka; Básnická sbírka pražské autorky je složená ze dvou částí ("Rytiny" a "Druhé slunce"), komponovaných v odlišných časových etapách. Pro obě je však příznačné autorčina snaha zachytit existenciální obavy a úzkosti, strach z nevyřčeného, ony

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slovo za slovem je 170 Kč

Výběr knih autora Jitka Světlíková

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Světlíková
Výběr knih vydavatele Sursum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sursum
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“