Skláři - Román ze staré Šumavy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skláři - Román ze staré Šumavy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Skláři - Román ze staré Šumavy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skláři - Román ze staré Šumavy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skláři - Román ze staré Šumavy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Karel Klostermann je od nepaměti znám jako spisovatel Šumavy, která tvoří pevný rámec většiny jeho děl. Ve Sklářích (1897) jde však o mnohem víc. Osobní dramata dvou rodin, které spojuje sklářská profese, vykreslují nejen tvrdý život na staré Šumavě, ale i mnohé skutečné příběhy a postavy ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Skláři - Román ze staré Šumavy je 241 Kč

Výběr knih autora Klostermann Karel

Zobrazit všechny knihy autora Klostermann Karel
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.