Science Communication

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 365 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Science Communication koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Science Communication koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
406 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Science Communication koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Science Communication koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Science Communication koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
V českých výzkumných organizacích je čím dál tím více lidí, kteří si uvědomují, že komunikace vědy není pouze nějakou módní frází, ale naprostou nutností. Platí zde totiž stejně jako v jiných oblastech lidské činnosti - když o sobě nebudete dávat vědět, tak o vás zkrátka nikdo vědět nebude.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Science Communication je 407 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Martin Rychlík, Aleš Vlk, Pavla Hubálková, Otakar Fojt
Výběr knih vydavatele Nakladatelství MatfyzPress MFF UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství MatfyzPress MFF UK
Naše tipy


Knihkupectví s vůní koláčků
Prosluněné letní dny v přímořském městečku Dream Harbor plynou stejně pokojně jako Hazelin život. Zanedlouho jí bude třicet a už od střední pracuje v útulném knihkupectví proslulém nejenom knihami, ale také lahodnými skořicovými koláčky. Poklidný život se jí však obrátí naruby, když v jedné z knih objeví záhadný vzkaz. A zanedlouho se začnou objevovat další. Hazel se rozhodne vydat po stopě indicií a obrátí se o pomoc na Noaha, pohledného majitele místní turistické kanceláře. A zatímco pátrají po autorovi podivných vzkazů a užívají si léta, jejich vzájemná přitažlivost se postupně mění v něco hlubšího. Je ale možné, aby se notorický svůdník změnil?