Šarlatová evangelia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 427 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šarlatová evangelia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
427 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šarlatová evangelia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
497 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šarlatová evangelia koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šarlatová evangelia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
528 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Šarlatová evangelia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
527 Kč
Není skladem

Šarlatová evangelia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
455 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)
a 1 další varianta  
Šarlatová evangelia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
455 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hellraiser je zpět! Clive Barker (* 1952) v Šarlatových evangeliích velice volně navazuje na slavnou novelu Hellraiser.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šarlatová evangelia je 484 Kč

Výběr knih autora Clive Barker

Zobrazit všechny knihy autora Clive Barker
Výběr knih vydavatele Carcosa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carcosa
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.