Rozumíme účetní závěrce podnikatelů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 352 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozumíme účetní závěrce podnikatelů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozumíme účetní závěrce podnikatelů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Není skladem

Rozumíme účetní závěrce podnikatelů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
336 Kč
Není skladem

Krátký popis
K účetní závěrce je v publikaci přistoupeno způsobem, jenž umožnil její plné přiblížení čtenáři, který nemusí být znalý účtování. Je seznámen s podstatou účetních výkazů, které jsou podloženy účetními zásadami a vytvořeny na základě aplikace účetních metod. Čtenáři se dostane informace o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozumíme účetní závěrce podnikatelů je 346 Kč

Výběr knih autora Hana Březinová

Zobrazit všechny knihy autora Hana Březinová
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“