Psychologie reklamy, 5. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 412 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Psychologie reklamy, 5. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychologie reklamy, 5. vydání koupíte na Grada
Grada
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Psychologie reklamy, 5. vydání koupíte na Grada
Grada
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychologie reklamy, 5. vydání koupíte na Grada
Grada
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychologie reklamy, 5. vydání koupíte na Grada
Grada
467 Kč
Není skladem

Psychologie reklamy, 5. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychologie reklamy, 5. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychologie reklamy, 5. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
467 Kč
Není skladem

Krátký popis
* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Psychologie reklamy, 5. vydání je 464 Kč

Výběr knih autora Jitka Vysekalová

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Vysekalová
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing
Naše tipy


Pohybový vývoj dítěte s láskou a respektem
Na dobrém začátku záleží! Cílem této knihy, sepsané dvěma fyzioterapeutkami a zároveň maminkami malých dětí, je srozumitelně, přehledně a prakticky provést rodiče pohybovým vývojem jejich děťátka v prvních třech letech života. Vysvětluje, co je dobré sledovat a proč, kdy už je vhodné navštívit odborníka, i to, jak mohou rodiče své děti v jednotlivých obdobích rozvíjet. Publikace zároveň usnadňuje orientaci v často nepřeberném množství dětských pomůcek, které dnešní trh nabízí, včetně pomoci s výběrem správného kočárku či nosítka a později i vhodné obuvi.