Přestaňte prodávat a získejte klienty!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přestaňte prodávat a získejte klienty! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Přestaňte prodávat a získejte klienty! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přestaňte prodávat a získejte klienty! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přestaňte prodávat a získejte klienty! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přestaňte prodávat a získejte klienty! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Přestaňte prodávat a získejte klienty! - De Souza Bernie. Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat. Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, jak si domlouvat schůzky a uzavírat více…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přestaňte prodávat a získejte klienty! je 182 Kč

Výběr knih vydavatele Alman

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alman
Naše tipy


Knihkupectví s vůní koláčků
Prosluněné letní dny v přímořském městečku Dream Harbor plynou stejně pokojně jako Hazelin život. Zanedlouho jí bude třicet a už od střední pracuje v útulném knihkupectví proslulém nejenom knihami, ale také lahodnými skořicovými koláčky. Poklidný život se jí však obrátí naruby, když v jedné z knih objeví záhadný vzkaz. A zanedlouho se začnou objevovat další. Hazel se rozhodne vydat po stopě indicií a obrátí se o pomoc na Noaha, pohledného majitele místní turistické kanceláře. A zatímco pátrají po autorovi podivných vzkazů a užívají si léta, jejich vzájemná přitažlivost se postupně mění v něco hlubšího. Je ale možné, aby se notorický svůdník změnil?