Pravdu říkat, pravdu žít

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 257 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravdu říkat, pravdu žít koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
262 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Pravdu říkat, pravdu žít - Gális Radek. Kniha Pravdu říkat, pravdu žít, obsahuje deset životních příběhů lidí, kteří se zasloužili o naši svobodu, demokracii a občanskou společnost. Někteří vzpomínají i na spolupráci s prezidentem Václavem Havlem, od jehož úmrtí letos uplyne 10 let.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravdu říkat, pravdu žít je 277 Kč

Výběr knih autora Radek Gális

Zobrazit všechny knihy autora Radek Gális
Výběr knih vydavatele Měsíc ve dne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Měsíc ve dne
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.