Pojištění a management rizik v makléřském obchodě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pojištění a management rizik v makléřském obchodě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Pojištění a management rizik v makléřském obchodě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Pojištění a management rizik v makléřském obchodě - Janata Jiří. Všechny naše činnosti provázejí rizika a nejistoty. Jako obrana proti nebezpečím vznikla metoda rizikového managementu, jehož úkolem je rozpoznat míru rizika, provést zhodnocení a navrhnout opatření k eliminaci či…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pojištění a management rizik v makléřském obchodě je 260 Kč

Výběr knih autora Jiří Janata

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Janata
Výběr knih vydavatele Profesional publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Profesional publishing
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“