Pohádka o Trojce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 136 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pohádka o Trojce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohádka o Trojce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
132 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Pohádka o Trojce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem

Krátký popis
Satirický román bratří Strugackých Pohádka o Trojce – o souboji mladých inteligentních vědců s tupou byrokratickou mašinérií v 76. patře mrakodrapu, v němž se výtah běžně dostává jen po 13. patro – vznikl v roce 1967. Poprvé vyšel v literárním časopise Smena, ale na knižní vydání si pro svou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pohádka o Trojce je 139 Kč

Výběr knih autorů Boris Strugackij , Arkadij Strugackij

Zobrazit všechny knihy autora Boris Strugackij, Arkadij Strugackij
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“