Pivo a pivovary Čech, Moravy a Slezska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pivo a pivovary Čech, Moravy a Slezska koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pivo a pivovary Čech, Moravy a Slezska koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pivo a pivovary Čech, Moravy a Slezska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
"Již 5. aktualizované vydání oblíbeného průvodce Pivova a pivovary si klade za cíl poodkrýt čtenářům současnou podobu pivovarnictví v České republice a ukázat jim, že české pivo nejsou jen klasické a všem dobře známé spodně kvašené ležáky. Čtenář zjistí, že pivní svět je i u nás nesmírně bohatý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pivo a pivovary Čech, Moravy a Slezska je 166 Kč

Výběr knih autora Jan Eliášek

Zobrazit všechny knihy autora Jan Eliášek
Výběr knih vydavatele MCU

Zobrazit všechny knihy vydavatele MCU
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“