Oxford English: an International Approach 1 Teacher's Guide

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Oxford English: an International Approach 1 Teacher's Guide aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Oxford English: an International Approach 1 Teacher's Guide; Autor: Mertin Patricia; With a fresh, unique approach to English, this enquiry based series provides support for ESL and mainstream students in all of the four language skills making it the perfect resource for international…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mertin Patricia

Zobrazit všechny knihy autora Mertin Patricia
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.