On Sacks: Methodology, Materials, and Inspirations (Directions in Ethnomethodology and Conversation Analysis) 1st Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu On Sacks: Methodology, Materials, and Inspirations (Directions in Ethnomethodology and Conversation Analysis) 1st Edition aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: On Sacks: Methodology, Materials, and Inspirations (Directions in Ethnomethodology and Conversation Analysis) 1st Edition - kolektiv autorů. This book is devoted to the re-introduction of the remarkable approach to sociological inquiry developed by Harvey Sacks. Sacks' original…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Routledge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Routledge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.