Nové trendy v leadershipu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 282 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nové trendy v leadershipu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové trendy v leadershipu koupíte na Albatros
Albatros
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové trendy v leadershipu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Nové trendy v leadershipu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cílem monografie předních českých autorů a pedagogů Vysoké školy ekonomické v Praze je představit základní přístupy, modely a koncepce v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů jednak poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých kulturních podmínkách, jednak představit ty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nové trendy v leadershipu je 292 Kč


Výběr knih vydavatele Management Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Management Press
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“