Nové trendy v koupelnách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nové trendy v koupelnách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
137 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Nové trendy v koupelnách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Není skladem

Krátký popis
Už v úspěšné knize "Koupelny" autorky Zdeňky Lhotákové, která vyšla v našem vydavatelství v roce 2002, jsme poukazovali na potřebu rozšíření publikace. Hlavním důvodem je neustálý vývoj na "koupelnovém trhu" a potřeba zdůraznění či rozšíření některých kapitol. V knize Nové trendy v koupelnách…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nové trendy v koupelnách je 156 Kč

Výběr knih autorů Klára Trnková , Zdeňka Lhotáková

Zobrazit všechny knihy autora Klára Trnková, Zdeňka Lhotáková
Výběr knih vydavatele Era

Zobrazit všechny knihy vydavatele Era
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.