Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
390 Kč
Není skladem

Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
332 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nové technologie přináší spoustu možností, ale i spoustu rizik.Rozvíjejí současný svět a celé lidstvo se díky nim žene kupředu nebývalou rychlostí. Jak mění nové technologie chování lidí a národů? Na to se pokouší odpovědět tato celosvětově úspěšná kniha. (jak se přetváří budoucnost lidí,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nová doba digitální – Jak se přetváří budoucnost lidí, národů a obchodu je 339 Kč

Výběr knih autora Eric Schmidt

Zobrazit všechny knihy autora Eric Schmidt
Výběr knih vydavatele Impossible, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Impossible, s.r.o.
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.