Nettle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nettle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nettle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nettle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nettle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nettle koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
186 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Nettle koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Nettle koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Nettle koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Five Books BEST NEW BOOKS FOR TEENS 2024Toppsta MUST-READ CHILDREN'S BOOKS 2024Inspired by faery myth and folklore, the haunting, heart wrenching tale of a girl called Nettle in a dark, foreboding faery kingdom. A wild misfit in the human world, Nettle is enthralled by the glamour of the faery…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nettle je 281 Kč

Výběr knih autora Bex Hogan

Zobrazit všechny knihy autora Bex Hogan
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing PLC

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing PLC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.