Mnichův průvodce k čistému domu i mysli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mnichův průvodce k čistému domu i mysli koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mnichův průvodce k čistému domu i mysli koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mnichův průvodce k čistému domu i mysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis

Toto není jen další japonská knížka o úklidu. Mnichův průvodce k čistému domu i mysli je přibližně do dvaceti jazyků přeložený mezinárodní bestseller, který konečně vychází i v češtině. Proč je ve světě tak oblíbený? Buddhistický mnich Šókei Macumoto v něm široké (tedy i nebuddhistické)…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mnichův průvodce k čistému domu i mysli je 300 Kč

Výběr knih vydavatele Alferia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alferia
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“