Miláčik, počúvaš ma? ...Tak zopakuj, čo som povedala...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Miláčik, počúvaš ma? ...Tak zopakuj, čo som povedala... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Miláčik, počúvaš ma? ...Tak zopakuj, čo som povedala... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zaujímavým štýlom napísaná kniha od súčasnej francúzskej spisovateľky, ktorá je už u nás známa humoristickými románmi "Kam som dala okuliare" (1994) a "Si šťastná, tak už nefňukaj" (1998). Aj táto jej najnovšia sonda do rodinného života sa iste stretne so záujmom čitateľskej verejnosti.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Miláčik, počúvaš ma? ...Tak zopakuj, čo som povedala... je 342 Kč

Výběr knih autora Nicole de Buron

Zobrazit všechny knihy autora Nicole de Buron
Výběr knih vydavatele Epos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epos
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“