Mezinárodní marketing a informační technologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 327 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mezinárodní marketing a informační technologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezinárodní marketing a informační technologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Mezinárodní marketing a informační technologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Není skladem

Mezinárodní marketing a informační technologie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
302 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mezinárodní marketing a informační technologie je 309 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Bohumír Štědroň, Jiří Vinopal, Poláček Jaroslav
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“