Mediální právo v informační společnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 418 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mediální právo v informační společnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mediální právo v informační společnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
418 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Mediální právo v informační společnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
418 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je věnována právní úpravě činnosti hromadných sdělovacích prostředků v době informační společnosti. Masové rozšíření přístupu k rychlému internetu, zvýšený podíl jeho uživatelů na tvorbě obsahu a pronikání informačních sítí do každodenního reálného života představují mimořádně silný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mediální právo v informační společnosti je 418 Kč

Výběr knih autora Ondřej Moravec

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Moravec
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“