Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) je 192 Kč

Výběr knih autora Martin Charvát

Zobrazit všechny knihy autora Martin Charvát
Naše tipy


Pohybový vývoj dítěte s láskou a respektem
Na dobrém začátku záleží! Cílem této knihy, sepsané dvěma fyzioterapeutkami a zároveň maminkami malých dětí, je srozumitelně, přehledně a prakticky provést rodiče pohybovým vývojem jejich děťátka v prvních třech letech života. Vysvětluje, co je dobré sledovat a proč, kdy už je vhodné navštívit odborníka, i to, jak mohou rodiče své děti v jednotlivých obdobích rozvíjet. Publikace zároveň usnadňuje orientaci v často nepřeberném množství dětských pomůcek, které dnešní trh nabízí, včetně pomoci s výběrem správného kočárku či nosítka a později i vhodné obuvi.